Milad´s blogg

Livet i ett nötskal.

Nu är det nära!

Kategori:

Hejhej.
 
Nu är det så att jag ska flytta till USA om två veckor och jag kan inte riktigt förstå det ännu... 
 
Jag, Eline och Therese satt och bokade resan ihop och vi bokade economiklass till LA, men sådan tur som vi har så gjorde Norwegian bort sig, så nu har vi firstclass från London till Los Angeles. Bra va! :D 

Juste, kanske ska berätta för er vilka Eline och Therese är. Dessa två brudar plus en annan tjej som åker ner lite tidigare än oss som heter Sofia ska jag dela lägenhet med i LA. Hittils har jag bara hunnit träffa Therese utav alla, men vi har snackat en del på skype och det känns som att alla är rå sköna människor som jag kommer att trivas med! 
 
Dags att runda av dagen, klockan är 05.20 och jag kan inte sova ännu.. Snacka om att ha vänt på dygnet. 
Så fort det börjar närma sig avresa så tänkte jag börja blogga lite då och då för att hålla er uppdaterade och ja så att ni ska veta att jag är vid liv. 
 
Nattinatt. 
Puss
 
 
Kommentera inlägget här: